Jak wiosenna integracja z systemami e-commerce i platformami sprzedażowymi może usprawnić proces fakturowania?
Sklep internetowy i system B2B to narzędzia bez których Twoja firma nie istnieje? Korzystanie z platform e-commerce może być intuicyjne, a wszystkie firmowe dane przechowasz w jednej, zabezpieczonej bazie danych. Wiosenna integracja systemów e-commerce z platformą sprzedażową znacznie usprawni proces fakturowania w Twojej firmie.
Sklep internetowy
Sklep internetowy to biznes, który daje wiele możliwości. Jak podaje raport E-commerce w Polsce 2022 -75% internautów kupuje w polskich e-sklepach. Ile w Polsce mamy internautów? Ten sam raport podaje liczbę ok. 30 mln. Teraz wiesz, jaka to skala?
Sklep internetowy – czy warto?
Co zyskasz, sprzedając przez Internet?
- Zwiększenie grona potencjalnych odbiorców.
- Dotarcie do nowych klientów.
- Zwiększenie zasięgów dzięki integracji z platformami e-commerce, np. Allegro.
- Niższe koszty prowadzenia firmy
Sprzedaż stacjonarna wiąże się z inwestycjami, których nie wymaga e-commerce, np. wynajem lokalu.
Dropshipping to eliminacja kolejnych kosztów i szanse na zwiększenie asortymentu.
System B2B
System B2B to platforma online, w której obsługiwane są zamówienia i sprzedaż między przedsiębiorcami – relacje B2B.
System B2B – zalety
Do największych zalet systemu B2B należy:
- udostępnianie kontrahentom spersonalizowanego i zawsze aktualnego katalogu produktów
- przeniesienie całego procesu ofertowania, składania zamówień i sprzedaży do online
- przyśpieszenie całego procesu obsługi klienta B2B.
Omnichannel – sprzedaż wielokanałowa
Sprzedaż wielokanałowa i obsługa różnego typu klientów – indywidulanych i firmowych pociąga za sobą konieczność korzystania z odpowiednich narzędzi.
Omnichannel – czego potrzebujesz?
- Obsługa sprzedaży (generowanie faktur)
- Obsługa zamówień z różnych źródeł, np.:
- sklepu internetowego
- systemu B2B
- platformy e-commerce, np. Allegro (sklep internetowy, Allegro)
- Integracja z kurierem lub brokerem kurierskim
Do tego korzystasz zapewne z:
- systemu CRM do zarządzania kampaniami marketingowymi
- możliwości drukowania paragonów
- integracji z firmą kurierską i hurtowego zamawiania paczek
Współpracujesz z różnymi dostawcami aplikacji? Pilnujesz kilku terminów wygaśnięcia licencji? Logujesz się do kilku paneli administracyjnych? Trudno Tobie zapanować nad danymi gromadzonymi w kilku systemach i aplikacjach?
Jest na to rada!
CMS online zintegrowany z programem do faktur
Jeśli jesteś użytkownikiem mpFirma Online, masz dostęp do nowoczesnego CMS. CMS online pozwoli Tobie zarządzać sklepem internetowym i panelem B2B wprost z aplikacji mpFirma.
Sklep internetowy i system B2B zarządzane przez jeden CMS
Sklep internetowy bsxShop oraz system bsxB2B to nowoczesne rozwiązania e-commerce zarządzane wprost z aplikacji mpFirma Online. Nie musisz się przelogowywać do innego, zewnętrznego panelu zarządzania.
mpFirma Online wystarczy, aby móc obsługiwać sklep internetowy oraz platformę B2B.
Jakie funkcjonalności mają bsxShop i bsxB2B?
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat funkcjonalności bsxShop oraz bsxB2B? Napisz do nas.
Integracja programu do faktur z systemami zewnętrznymi
Do tego możesz skorzystać z szeregu automatycznych integracji z systemami zewnętrznymi:
- brokerem zamówień Apaczka, Furgonetka
- systemem BaseLinker
- integracją z Allegro
Dzięki nowoczesnym i automatycznym integracjom wszystkie zamówienia będziesz mieć w jednej bazie danych. Hurtowo wystawisz faktury (lub wydrukujesz paragony) do wszystkich zamówień. Kuriera także zamówisz hurtowo.
Pracujesz:
- szybciej
- efektywniej
- wygodniej.
Masz pełną kontrolę nad wszystkimi spływającymi danymi, a dzięki automatyzacji eliminujesz ryzyko błędu ludzkiego.